
PROFM se relansează sub sloganul OPEN RADIO și cu o nouă înfățișare. Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică cu oamenii, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.
Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, într-o lume care se împarte în două pe orice subiect, PROFM a decis să pună iar în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie consumat cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.
Totodată, acest rebranding e și o etapă esențială în articularea angajamentului radioului de a fi alături de oameni cu open-mindedness, distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi.
Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie -deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii cu același spirit.
Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechiul logo, în echilibrul dintre moștenire și modernizare. Păstrează esența și culorile consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor, aspirațională. Steaua asimetrică lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune. Ca un reminder că e necesar să fii OPEN ca să realizezi că imperfecțiunea e, de fapt, o oportunitate.
”Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor.
Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis. Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.